header photo

اعمال محدودیت های بیشتر علیه سید محمد خاتمی

اعمال محدودیت های بیشتر علیه سید محمد خاتمی 

دادگاه ویژه روحانیت با ارسال نامه ای با امضای دادستان ویژه روحانیت ابراهیم رییسی به منزل "سید محمد خاتمی" به وی ابلاغ کرده که به مدت ٣ ماه نباید در هیچ مراسم سیاسی و تبلیغی شرکت کند. بر اساس این حکم، از این به بعد هرگونه حضور خاتمی در جلسات، سالن‌ها، همایش‌ها، مراسمات هنری، از قبیل تئاتر، کنسرت، و همینطور حضور در محافل مختلف غیرخانوادگی حتی در جلسات خصوصی ممنوع شده...

به گزارش سایت کلمه پنجشنبه 12 مهر  خبری مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید برای سید محمد خاتمی منتشر شد. بر اساس این اخبار  این محدودیت‌ها از سوی دادگاه ویژه روحانیت به ریاست ابراهیم رییسی اعمال شده است.

درحالیکه انتظار می‌رفت بر اساس وعده‌های رییس جمهور و صحبت‌های مطرح شده در شورای عالی امنیت ملی، حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنور برداشته شود و شاهد رفع محدودیت در خصوص این سه نفر باشیم، اخبار حاکی از اعمال محدودیت‌های بیشتر برای رییس جمهور اصلاحات است.

دادگاه ویژه روحانیت با ارسال نامه ای با امضای دادستان ویژه روحانیت ابراهیم رییسی به منزل “سید محمد خاتمی” به وی ابلاغ کرده که به مدت ٣ ماه نباید در هیچ مراسم سیاسی و تبلیغی شرکت کند. بر اساس این حکم، از این به بعد هرگونه حضور خاتمی در جلسات، سالن‌ها، همایش‌ها، مراسمات هنری، از قبیل تئاتر، کنسرت، و همینطور حضور در محافل مختلف غیرخانوادگی حتی در جلسات خصوصی ممنوع شده است.

همچنین ملاقات افراد حقیقی و حقوقی، مقامات دولتی، حوزوی، گروه‌های سیاسی، صنفی، دانشجویی و… با سید محمد خاتمی ممنوع است.

این محدودیت‌ها با امضای ابراهیم رییسی به رییس جمهور اصلاحات ابلاغ شده است. ابراهیم رییسی نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری پیشین است.
سید محمد خاتمی در انتخابات گذشته از حسن روحانی حمایت کرد و شاید همین مساله دادستان ویژه روحانیت را خشمگین کرده؛ خصوصا که او خود را پیروز از پیش مشخص شده‌ی انتخابات فرض می‌کرد و با تکرار سید محمد خاتمی و همچنین حمایت محصورین تبدیل به نامزد شکست خورده ای انتخابات اخیر شد.

 

Go Back

Comment