header photo

درگذشت ناگهانی قهرمان ووشوی جهان

درگذشت ناگهانی قهرمان ووشوی جهان

سالانه هزاران تن از کارگران کشور بدلیل نبود امکانات ایمنی دچار اسیب می شوند. تعدای از آنها جان خود را از دست میدهند و تعدادی نیز معلول و نقص عضو می شوند. وزارت کار تعداد جان باختگان در حین کار سال 1395 را 812 نفر اعلام کرده است. در حالیکه پزشک قانونی آمار کشته شدگان سال 95 را 1645 نفر اعلام کرده است. اما کارشناسان امور این آمار را نیز کافی نمی دانند. در یک خبر دیگر آمده است که در 5 ماه اول سال 95 بیش از 800 کارگر ساختمانی هنگام کار جان خود را از دست دادند.

 در همین رابطه محمد جعفری قهرمان ووشوی کشور از زنجان در حین کار دچار حادثه شد و جان باخت.

 درگذشت ناگهانی قهرمان ووشوی زنجان در روزی که قرار بود در قالب تیم ملی ووشوی ایران به مصاف رقبای خود برود، جامعه ورزشی استان زنجان را داغدار کرد.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان گفت: در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، با مرکز اورژانس استان زنجان تماس گرفته شد و در پی حادثهای در یک شرکت کاغذسازی در زنجان، کارگری که قهرمان ووشوی جهان بود، دچار حادثه شده و درگذشت.

جواد مرادی با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش، یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس شهرک الهیه به شرکت راشا کاسپین زنجان اعزام شد، افزود: این شخص قبل از رسیدن نیروهای اورژانس فوت شده بود.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان گفت: وی در حین تلاش برای درآوردن دست خود از زیر دستگاه، سرش هم در دستگاه گیر میکند و قبل از رسیدن ماموران اورژانس به محل این کارگر زنجانی فوت می کند.

همچنین رئیس هیئت ووشو استان زنجان از مرگ دلخراش محمد جعفری ووشوکار ارزنده زنجانی و قهرمان جهان خبر داد و گفت محمد جعفری ووشوکار زنجانی و دارنده چندین عنوان قهرمانی کشور بر اثر حادثه کارگری، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.رامین موحدنیا افزود: محمد جعفری قهرمان شایسته زنجانی توانسته بود مدال طلای رقابت‌های جهانی را که در سال ۲۰۰۵ به میزبانی پروجای ایتالیا برگزار شد از آن خود کند ولی متاسفانه با حادثه‌ای که برای این ورزشکار بااخلاق زنجان روی داد، جامعه ورزشی زنجان به‌ویژه اهالی ووشو داغدار شدند.

 

Go Back

Comment