header photo

لنین؛ استقلال و تمامیت ارضی ایران به‌مناسبت ۲۲ آوریل، ۱۵۰‌-‌مین سالروز تولد لنین

بنیاد خیریه قلب های سرخ - یک ساله شد

در مراسم یک سالگی بنیاد قلب های سرخ، از ارسلان ابراهیمی فرزند فریدون ابراهیمی تجلیل به عمل آمد. این بنیاد ارسلان ابراهیمی را به عنوان قهرمان پشت جبهه جنگ قره باغ اعلام کرد و به وی لوح افتخار اهدا نمود.

درست یک سال از تاسیس رسمی بنیاد قلب های سرخ می گذرد. در طول این مدت این بنیاد فعالیت های خیرخواهانه زیادی را انجام داده است و از جمله هزاران خانواده کم بضاعت از حمایت مادی و معنوی آن برخوردار شده اند.

در تاریخ 16 دسامبر 2021، (25 آذر 1400)  به مناسبت اولین سالگرد تاسیس بنیاد قلب های سرخ مراسمی باشکوه در هتل چهار فصل باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد.

در این مراسم مدیریت هلدینگ پاشا و بانک سرمایه، معاونین، خیرین، هموطنان  مقیم خارج از کشور و همچنین اعضا، کارکنان و داوطلبان صندوق حضور داشتند. سودا حق وردیوا، رئیس بنیاد قلب های سرخ در این مراسم سخنرانی کرد، وی به تفصیل در مورد فعالیت های صندوق توضیح داد واطلاعات دقیقی در مورد کارهای انجام شده، گزارش ها و برنامه های آینده ارائه نمود. وی همچنین به فعال ترین اعضای بنیاد لوح ویژه اهدا کرد.

گفته شد،این بنیاد در طول مدت فعالیت خود سمینارها، آموزش های زیادی در پرورشگاه ها، ارائه کمک های مادی و معنوی به خانواده های کم درآمد، پناهگاه های حیوانات، اجرای کمپین های درختکاری و پاکسازی سواحل برگزار کرده است. بنیاد قلب های سرخ بیش از 2500 اهداکننده و 300 داوطلب را جذب کرده و به بیش از 15 هزار نفر کمک کرده است و تا به حال 2 میلیون و 200 هزار منات در این راه هزینه کرده است.

در طول جنگ44 روزه قره باغ و پس از آن، این صندوق اقدامات ویژه ای  (تحصیل، درمان، مواد غذایی، مسکن و کمک های نقدی) برای خانواده های جانبازان وعلاوه بر این، به منظور ماندگاری یاد و خاطره قهرمانان جنگ های اول و دوم قره باغ، پروژه "باغ میهن" را در تعدادی از مناطق کشوراحداث و به تعداد سربازان و افسرانی که شهید شده اند درخت کاشته است.

در پایان گروهی از خوانندگان به اجرای برنامه های خود پرداختند و تولد این بنیاد را تیرک گفتند.

https://haqqin.az/news/229347

 

Go Back

Comment