header photo

مسئولین از نا امنی فاز ۳ خط یک مترو تبریز خبر داشتند

مسئولین از نا امنی فاز ۳ خط یک مترو تبریز  خبر داشتند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تبریز: بارها ایرادات ایمنی در فاز ۳ خط یک را به مسئولان ذی ربط منتقل کرده بودم. بی توجهی مسئولین باعث این حادثه شد.

با گذشت چند روز از حادثه متروی تبریز که موجب مصدومیت راهبر قطار و آسیب به چند واگن شد، میگذرد. این قطار هنگام حادثه خوشبختانه خالی از سرنشین بود. رسانه ها برای  پیگیری جزئیات این حادثه با بهرام فرهخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تبریز گفت‌وگو کرده اند. فرهخت از تشکیل کارگروه ویژه برای مشخص شدن ابعاد گوناگون حادثه اطلاع داده است.

او می می گوید: علاوه بر کارشناسان فنی مستقر در شرکت بهره‌برداری و متخصصان این حوزه در تبریز، از کارشناسان شهرهای مشهد و تهران نیز دعوت شده و قرار است طی روزهای آتی نتیجه دقیق و کامل بررسی‌ها اعلام شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تبریز اظهار داشت: از اواخر اردیبهشت که مسئولیت شرکت بهره‌برداری را عهده‌دار شدم، نامه‌های متعددی، نسبت به عدم ایمنی در این مسیر نگاشته و منعکس کرده بودم اما توجهی نشده بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تبریز خاطرنشان ساخت: شرکت بهره‌برداری با سازمان مترو تبریز از یکدیگر جدا هستند و مسئولیت ساخت و تجهیز مترو برعهده سازمان قطار شهری تبریز است.

او همچنین به اخبار منتشر شده به نقل از او که گفته شده بود، جای نگرانی نیست و قطار بیمه است و خسارت جزئی وارد شده، واکنش نشان داده و همه آنها را کذب میداند.

او به مسئله بیمه واگن‌ها نیز اشاره داشته و میگوید: این قطار توسط سازمان قطار شهری تبریز بیمه شده و طرف بیمه برای تعهدات بیمه‌ای با سازمان قطار شهری تبریز است.

Go Back

Comment