header photo

نبود آب در برخی روستاهای میانه مایه ننگ و شرم است.

نبود آب در برخی روستاهای میانه مایه ننگ و شرم است.

عبداله محمدی امام‌جمعه میانه با انتقاد از وضعیت نامناسب راه‌های مواصلاتی شهرستان میانه گفت: وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان میانه در شأن مردم این شهرستان نیست به‌عنوان‌مثال جاده میانه-هشترود که یکی از راه‌های مواصلاتی مهم این شهرستان است مردم از چاله‌چوله‌های پی‌درپی آن کلافه شده‌اند و مجبور هستند هر هفته برای جلوبندی خودروی خود هزینه کنند.

وی ادامه داد: بنده نمی‌دانم چرا مسئولان اداره راه و شهرسازی شهرستان میانه برای این مسئله چاره‌اندیشی نمی‌کنند اگر بودجه نیست پس چرا وضعیت راه از سمت هشترود به میانه وضعیتش قابل‌قبول است اگر بودجه هست چرا به وضعیت راه رسیدگی نمی‌کنند.

امام‌جمعه میانه اضافه کرد: بعد از  گذشت چهل سال از انقلاب چرا باید راه برخی روستاهای شهرستان میانه خاکی باشد؟ دولت به مردم وعده حل مشکلات آنان را داد ولی در عمل چیزی مشاهده نشد؛ آقایان مسئول مرحمت کنند راه‌های مردم را درست کنند سرمایه ما که وابسته به آمریکا و اذناب آن نیست.

وی با انتقاد از اخذ مالیات توسط دولت، خاطر نشان کرد: دولت مالیات و آبونمان و بهای آب، برق و گاز از مردم می‌گیرند ولی مشکلات آنان را به‌خوبی حل نمی‌کنند فقط مانده آقایان از هوایی که مردم تنفس می‌کنند هم مالیات‌بگیرند!

وی خاطرنشان کرد: اگر اتحاد و همدلی بین مسئولان شهرستان باشد می‌توان کارهای بسیار زیادی برای حل مشکلات مردم انجام داد بنده زمانی که در شهرستان دیگری بودم با همراهی مسئولان و نماینده آن شهرستان از بنیاد برکت چندین میلیارد تومان پول گرفته و به‌واسطه آن بسیاری از مشکلات اساسی مردم آن شهرستان را رفع کردیم لکن اگر همراهی مسئولان و نمایندگان باشد بنده قول می‌دهم که مشکلات مردم میانه حل می‌شود؛

حجت السلام محمدی در پایان تاکید کرد: آیا مایه ننگ و شرم نیست که در برخی روستاهای شهرستان میانه آب نباشد؟ بنده در برخی مواقع ۵۰ بار به مسئولان امر زنگ‌زده و خواستار حل مشکلات روستائیان شده‌ام آیا این قابل‌قبول است؟ شهرستانی که بیشترین آب‌ها و سدهای استان در آن است قابل‌قبول است روستائیان آن مشکل آب داشته باشند؟

Go Back

Comment