header photo

بیانیه اتحادیه افسران شوروی درباره وقایع بلاروس!

بیانیه اتحادیه افسران شوروی درباره وقایع بلاروس!

اتحادیه بین المللی افسران شوروی (MSSO) اقدامات تحقیرآمیز گروهی معترض با پشتبانی اروپا وکشور های عضو آتلانتیک شمالی - ناتو که برعلیه رئیس جمهور«الکساندر گریگوریویچ لوکاشنکو» با  ایجاد بحران سازی سیاسی  جهت اجرای شرایط انقلاب رنگین بعد از اتحاد شوروی برای برادران بلاروس دراین جمهوری فراهم کرده اند به شدت نگرانی خود را اعلام می داریم.

این "دموکرات های آزاد" جهان غرب، از جمله نمایندگان پارلمان اروپا،  که از "دهه 90 با شور و شعف" در نظم غرب گرایانه "جدید"  برای اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی  و سپس جمهوری بلاروس خود را آماده ساخته اند، ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای فروپاشی اقتصاد  بلاروس، مانند اوکراین، گرجستان، و سایر کشورهای مستقل مشترک المنافع و جهان عرب تحت" تدارک" ستون پنجم در داخل کشور روسیه سفید به طور فعال تلاش کرده اند.

بیاد بیاوریم  چگونه "گروه" وسیع از مشاوران  ایالات متحده آمریکا، فرانسه، آلمان، لهستان، لیتوانی، "لژیونرها" از گرجستان، وکشورهای دیگر، به طور مستقیم برای آماده سازی و انجام عملیات "میدانی" در کیف شرکت داشته اند. در روسیه سفید نیز چهره ها ایی با همان سرنوشت مشابه اختصاص یافته است.

  اما تجربه بلاروس با اتکاه  به "باتکا" (پدر)  لوکاشنکو  با  یک ربع قرن تجربه در دوره های مختلف با پشتبانی مردمی  کارگران،  کشاورزان، روشنفکران، ستاد مرکزی ارتش سازمانهای اجرای قانون  از سقوط اقتصادی این کشور جلوگیری نمود. در برابر "تهاجم" ایستادگی کرد همچنان مورد حمایت مردم قرار دارد. اقدامات شجاعانه رئیس جمهور- پارلمان و مردم  بلاروس مدیران، مهندسان، تکنسین ها متخصصان برجسته  کارمندان در عرصه های مختلف  با "مبارزه"  در مقایل یورش سراسری  جبهه اتحادیه اروپا - آمریکا  که خواستار انحلال ساختار اقتصاد  بلاروس هستند قابل قدردانی است.  رئیس جمهور با تلاش های دائمی همکاری در زمینه های سیاسی، اقتصادی، نظامی، و اجرای قانون در داخل اتحادیه با فدراسیون روسیه چهره کشورش را تغییرداد.

 کمیته اجرایی افسران شوروی، الکساندر لوکاشنکو را محبوب  ترین چهره پس از اتحاد شوروی می داند. اکنون  شهرها، روستاها و دهکده های بلاروس به نوعی ویترین تمدن اروپای شده اند. کارگران - کشاورزان، کارمندان علمی  روشنفکران  خلاق با بالا بردن کیفیت محصولات در افزایش  گردش مالی تلاش فراوان می نمایند. کیفیت زندگی مردم از زمان اتحاد جماهیر شوروی پایین تر نیست و قدرت نظامی دولت در سطح دفاع حفظ شده است. رئیس جمهور به مانند دبیر اول کمیته مرکزی حزب کمونیست بلاروس«پیترمیرونویچ ماشیروف» قهرمان کارسوسیالیستی در اتحادشوروی همچنان نگران مردم بلاروس است.

با وجود این، به نظر ما بورژوازی « تازه بدوران رسیده» در قلمرو جمهوری بلاروس و شرکت آنان در راهپیمایی های غیر مجاز غالباً "اعتراض آمیز" با اقدامات "تهاجمی" که توسط غرب سازمان داده شده و مورد تشویق و تأمین مالی آنان قرار گرفته است، اصالت الکساندر لوکاشنکو را به اثبات می رساند. زیرا وی در اجرای مسیر توسعه اقتصادی-اجتماعی انتخاب شده و سازش ناپذیری در رابطه با خصوصی سازی اموال دولتی،  تمایل به حفظ روابط دوستی "با تمام  کشورهای جهان"   حتی با عقب مانده ترین جریان  روس ستیز- بلاروس ستیز در کشورهای مرتجع  که از مخالفان  و دشمنان بحساب آورده می شود مناسبات همچنان برپایه برقراری رابطه صلح آمیزبین المللی استوار است.   

 ما اعلام می داریم :  الکساندر لوکاشنکو در حفظ حاکمیت ملی کشور بلاروس، توسعه اقتصادی – اجتماعی  دستیابی به فرهنگ بالا با سطح زندگی مناسب در میان تمام کشورهای پس از  اتحاد شوروی قرار دارد، باید سپاسگزارباشیم!

 مااطمینان  داریم  کمیسیون مرکزی انتخابات بلاروس با شمارش اکثریت رای مسیر درستی را مردم انتخاب نموده اند!

ما افسران  شوروی وقایع کشور برادر بلاروس  را که "چهره زنانه" بخود گرفته، زنان و دختران "سفیدپوش" در تجمعات ظاهر می شوند، و"دیمیتری کاذب" یعنی "خانم تیخانوفسکا یا" با 10.1 درصد آرا  در رسانه های کشورلیتوانی "رئیس جمهور" اعلام شد، می فهمیم! این "رئیس جمهور دروغین"  که ازقبل انتخابات به پیروزی خود اطمینان داشت ودر بالاترین سطح جلسات با کشورهای خارجی  به نمایندگی از طرف"مردم"  شرکت می کرد، حتی شهامت این را ندارد که بگوید لهستان و لیتوانی در حال تجزیه کشورش هستند.

دستان خود را از بلاروس کوتا کنید!

ما به خرابکاران اقتصادی، سیاسی، عقیدتی نه می گوییم: آنان نمی توانند مردم سرزمین قهرمان آفرین که در جریان جنگ جهانی دوم از هر سه نفر یک نفر ازدست داده اند را فریب دهند!

ما به عزم جامعه بلاروس در آزمون بعدی اطمینان داریم. هنگامی که قانون اساسی به روزتبدیل و تصویب شود وضعیت سیاسی و اقتصادی مطلوب برای توسعه بیشتر کشورهای ما عمیق تر می شود. تقویت فرایند نزدیکی دو کشور مستقل - بلاروس و روسیه ضروری است!

ما برای مردم بلاروس آرزوی راهی موفقیت آمیز، برای برون رفت از بحران ایجاد شده از خارج را داریم، اشتباهات انجام شده را به طورعینی تجزیه و تحلیل کنید و با اطمینان مسیر خود را که یک بار برای همیشه انتخاب شده به سمت رونق اجتماعی دنبال نمائید!

موفق باشید ، بلاروس های عزیز ، ما با شما هستیم!

اتحادیه بین المللی افسران شوروی

صدرکمیته اجرایی مرکز اتحادیه بین المللی افسران شوروی سرلشکر بازنشسته هوانورد، دکتر علوم سیاسی « گنادی ماتویویچ بنوف»

م . چابکی : 23مهر1399 برابر با 14.10.2020

 

Go Back

Comment