header photo

هیستری درانتخابات روسیه را باید متوقف وبه حالت عادی برگرداند

هیستری درانتخابات روسیه را باید متوقف وبه حالت عادی برگرداند

بیانیه هیئت رئیسه کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه

با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری درروسیه شهروندان بیش از همه شاهد حرکات زشت رسانه های دولتی  نسبت به فرایند شرکت حزب کمونیست فدراسیون روسیه در انتخابات می باشند.

برنامه ریزان وتحلیل گران در هفته های گذشته سیل اتهامات ساختگی وغیرقابل قبول را به آدرس حزب روانه ساختند  این برنامه ریزان وتحلیل گران با دسترسی از امکانات تلویزیون های فدرال با استفاده از تبلیغ کنندگان دولتی به طور مستقیم و با نقض آشکار قانون تصویر منفی ای از بزرگترین حزب سیاسی مخالف و متحدان او را نشان میدهند. آنان با نا بهنجاریهای غیراخلاقی  برعلیه حزبی که 120 سال تاریخ مبارزاتی را همراه دارد قانون را نقض کرده اند و  با انتخاب نام پاول گرودینین نامزد رئیس جمهوری از طرف نیروهای چپ و میهن پرست ملی در راستای تضعیف چهره جهانی وشناخته شده ای همچون گنادی زیوگانف  صدر حزب کمونیست روسیه که در جهان ما ازاحترام خاصی برخورد دار می باشد در تلاشند.  حزب کمونیست فدراسیون روسیه نه تنها در این انتخاب خود را تغیری نداده , بلکه بعنوان یک حزب مخالف با در نظر گرفتن منافع اکثریت مطلق شهر وندان نسبت به حاکمیت محکمتر موضع خود را روشن نمود.

 ما یک طرح خوب وبرنامه عملی برای خروج کشور از بحران پیشنهاد کردیم  و  در پیشنهادات خود طیف گسترده ای از سازمان های چپ و ملی و میهن پرست را دراین جبهه  متحد می سازیم  ما ازاعتبار بین المللی خود برای ایجاد جهان چند قطبی استفاده کرده ایم و در نتیجه اکثریت مطلق احزاب چپ جهان از بازگشت کریمه به روسیه , مبارزه با باندرا علیه دنباس در اوکراین , و عملیات ضد ترورستی در سوریه از ما حمایت کرده اند.

در جریان انتخابات  ما دوبار آمادگی خود را برای گفتگو در مورد را حلهای توسعه کشور اعلام کرده ایم که در مقابل آن شاهد حمله های بعدی به حزب شدیم این حمله با استفاده از اهرمی چون ولادیمیر ژیرینوفسکی، رهبر «حزب لیبرال دموکرات روسیه»٬  که نتوانستند رهبری رابین خود تقسیم نمایند با کمک کاندید احزاب خیلی کوچک( 1%-0.5% )مانند سرگئی بابورین٬ رهبر «حزب شورای خلق روسیه» و ما کسیم سارا کین رهبر «حزب کمونیست روسیه»( تاسیس 2012) تلاش برای شکستن رای ها کرده اند. نماینده سیاسی خانه شماره 2 خانم سریال تلویزیونی با غیر ممکن دانستن انتخابات از شرکت اجتناب ورزید این نشانه پیش فرض های اقتصادیست که با خشنونت سیاسی همراه بود.

چرا با دروغ , پرخاش , ناآرامی و مسموم ساختن از طریق صفحه های تلویزیونی  به آدرس ما ؟ چرا خبرگزاری ها نفرت به یلتسین را در حال حاضرپنهان ودر رسانه ها ممنوع اعلام کرده اند ؟ ما اطئمیان داریم ترس از مردمی است که برای شکست سیاسی زبان باز کرده اند و ترس از جایگزینی برنامه ای است که حزب کمونیست پیشنهاد کرده است  برای مخالفان ما در این دوره تجدید نظری درانتخابات صورت نمی گیرد بلکه برنامه ما تهدیدی برای موقعیت انحصاری آنان است .

تضعیف حزب آرزوایست  که برای مخالفان عملی نخواهد شد. لازم به تائید است که اعتماد به نفس برای باز سازی  پیوسطه در توانائی حزب  وجود دارد در پروسه تجدید حیات حزب که در 100مین سالگرد انقلاب اکتبر اختصاص داشت 34 هزار نفر وارد حزب شدند . کاندید حزب کمونیست با برنامه 20 گام به جلوبا نمایندگی پاول گرودینین منافع اکثریت را منعکس می سازد  زندگی نمونه وار او ازیک مزرعه منحصربه فرد – مزرعه دولتی بنام  و. ا . لنین افسانه های ضد کمونیستی و اسطوره سازی آن را ازبین می برد.

ما قویا می دانیم : بدون درک اندیشه ها کشور ما آینده روشن نخواهد داشت به همین دلیل ما پیش از انتخابات فعالانه کارمی کنیم و تیمی را از متخصصان وکسانیکه می توانند ایده و برنامه ما راپیاده کنند دورهم جمع کرده ایم  درپاسخ حمایت گسترده شهر وندان را می بینیم .

ما استدلال می کنیم : از یک طرف رسانه های جهانی به جعل و دروغ آغشته اند  درطرف دیگر تبلیغات مشابه  همکاران غربی را در مبارزه کثیف سیاسی  در روسیه بکار می گیریم . ما به مراکز اخبار یاد آور می شویم وبه همه کسانیکه نام حرفه ائی رسانه ائی بخود نهاده اند را فرا می خوانیم و اعتراض رسمی خودرا علیه فساد رسانه ائی اعلام می داریم.    

هئیت رئیسه کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه

اقتباس از سایت حزب کمونیست فدراسیون روسیه

م . چابکی  15 اسفند 1396 برابر با 06/ 03/ 2018

Go Back

Comment