header photo

گنادی زیوگانوف درباره رویدادهای قزاقستان: وضعیت قزاقستان باید پوتین را به فکر وا دارد

گنادی زیوگانوف درباره رویدادهای قزاقستان:

وضعیت قزاقستان باید پوتین را به فکر وا دارد  

رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه، گنادی زیوگانوف، در مورد وضعیت قزاقستان خاطرنشان ساخت، اعتراضات توسط خود دولت تحریک شده است که قیمت گاز را دو برابر کرده است.

این اقدام به لایه‌های زیادی از مردم آسیب می رساند، زیرا بیش از 60 درصد از مصرف گاز مایع توسط وسایل نقلیه موتوری استفاده می‌شود. در عین حال، بدیهی است که نارضایتی شهروندان ماهیت گسترده تری دارد. قیمت ها برای همه چیز در حال رشد است، در حالی که دستمزدها پایین است. در مجموع، سرمایه الیگارشی که خود را پس از شوروی تثبیت کرده است، منافع زحمتکشان را در نظر نمی گیرد. همه این عوامل به اعتراضات گسترده منجر شد.

رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که "با نگاهی به آنچه در قزاقستان اتفاق می افتد، پوتین را باید به فکر وادارد."

"در روسیه، نیز قیمت ها از حد توان مردم گذشته و تورم واقعی مواد غذایی به 20٪ نزدیک می شود. این آزادی عمل الیگارشی است که منجر به چنین پیامدهایی شده است."

رهبر حزب کمونیست خاطرنشان کرد نیروهایی که به روسیه اعلام جنگ کرده اند از این موقعیت سوء استفاده خواهند کرد. این بار آنها سعی دارند قزاقستان را با غنی ترین منابع طبیعی که طولانی ترین مرز جهان را (بیش از 7500 کیلومتر) با کشور ما دارد در هم بشکنند.

گنادی زیوگانوف معتقد است: "درک این نکته مهم است که بدون روابط نزدیک اجتماعی- اقتصادی، سیاسی و دیپلماتیک با کشورهای مستقل مشترک المنافع، هیچ صلح و آرامشی در منطقه ما وجود نخواهد داشت. زیرا اعضای ناتو از هر طرف ما را محاصره کرده اند. غربی ها برای بی ثبات کردن اوضاع در امتداد مرزهای روسیه دست به هر کاری خواهند زد. فقط با هم می توانیم قوی، موفق و مستقل باشیم! "

https://www.rline.tv/news/2022-01-07-gennadiy-zyuganov-o-sobytiyakh-v-kazakhstane-est-nad-chem-zadumatsya-putinu/

Go Back

Comment