header photo

تبریک و شادباش به مناسبت آزادی رضا شهابی

تبریک و شادباش به مناسبت آزادی رضا شهابی

فرقه دمکرات آذربایجان آزادی رضا شهابی فرزند غیور آذربایجانی (زاده ۱۳۵۲، شبستر)، فعال کارگری و زندانی سیاسی را به اعضای خانواده وی، جامعه کارگری و مبارزان راه آزادی و عدالت اجتماعی تبریک می گوید!

بر اساس اعلامیه سندیکای کارگران شرکت واحد، رضا شهابی کارگر زندانی عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه ۲۲ اسفند از زندان اوین آزاد شد.

این اعلامیه می افزاید: شهابی با استناد به ماده ۱۳۴ قانون تجمیع احکام، با حکم شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر با تجمیع محکومیت از زندان آزاد شد. بر اساس حکم دادگاه، شهابی باید ۷ میلیون تومان جریمه پرداخت کند.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه آزادی رضا شهابی را به همه کارگران در ایران و سراسر جهان تبریک و شادباش می گوید. سندیکا از همسر و فرزندان رضا شهابی برای بردباری و تحمل سال ها سختی تشکر ویژه دارد. همچنین تشکر و قدردانی خود را بابت تمامی حمایت ها در این سال ها از کارگران شرکت واحد و همه کارگران ایران، سندیکاها، تشکلات مستقل کارگری، کمیته دفاع از رضا شهابی، معلمان، دانشجویان، زنان و همه سندیکاها و تشکلات کارگری و کارگران از سراسر دنیا اعلام می دارد.

 

Go Back

Comment