header photo

فراخوان: جلوگیری از کشتار مردم در کُردستان و تحت فشار قراردادن رژیم جمهوری اسلامی

فراخوان: جلوگیری از کشتار مردم در کُردستان

و تحت فشار قراردادن رژیم جمهوری اسلامی

مرکز همکاری احزاب کُردستان ايران از همه مردم مبارز ايران، سازمانهای حقوق بشری و مجامع بین‌المللی درخواست کرده است تا با تحت فشار قراردادن رژيم جمهوری اسلامی از کشتار مردم کُرد جلوگيری نموده و به هر شکل ممکن از مبارزات و مقاومت آنان حمايت نمايند.

متن فراخوان :

مردم مبارز ایران

سازمان‌های حقوق بشر و مجامع بین‌المللی

در چند روز اخیر و در طی اعتراضات مردمی در همه نقاط ایران، جمهوری اسلامی به طرز چشمگیری همه شهرهای کوردستان را ملیتاریزه کرده و از سرکوب خونین معترضان هیچ ابایی ندارد. در همه شهرهای کوردستان رژیم با قطع اینترنت و برق در برخی نواحی شهرها، حضور بی‌شمار نیروهای انتظامی و پاسدار همراه با تانک و زره‌پوش در خیابان‌ها و میادین شهرها، فضایی پر از رعب و وحشت را در کوردستان ایجاد کرده و به قلع و قمع مردم آزادیخواه در چندین شهر دست زده است.

مرکز همکاری احزاب کوردستان ایران از همه مردم مبارز ایران درخواست دارد به هر شکل ممکن و با حضور بی شمار خود در اعتراضات و تظاهرات خیابانی پشتیبانی خود را از مردم نستوه و مبارز کوردستان اعلام بدارند و اتحاد و همبستگی سراسری علیه جمهوری اسلامی را تقویت کنند.

از تمامی سازمان‌های حقوق بشری و مجامع بین‌المللی تقاضا داریم برای جلوگیری از کشتار مردم در کوردستان، رژیم جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار داده و از مقاومت دلیرانه مردم کورد پشتیبانی نمایند.

زن، زندگی، آزادی

مرکز همکاری احزاب کوردستان ایران

٢٩  آبان ماه ١٤٠١

 ٢٠ نوامبر ٢٠٢٢

فرقه دمکرات آذربایجان سرکوب خونین اعتراضات حق طلبانیه مردم ایران، و از آن جمله سرکوب مردم شجاع و مبارز کرد را به شدت محکوم می کند.ما بر این باوریم که اتحاد عمل احزاب و سازمان های سیاسی و آزایدیخواه، در کنار اتحاد و همبستگی غرور آفرین زنان، جوانان و مردم شجاع کشور مان ، رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی خواهد کرد.

Go Back

Comment